چند نكته از ارتباط با مشتري

همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

چند نكته از ارتباط با مشتري

۱۳ بازديد

 گسترش طرح سوال در بازاريابي 

از مخاطبين نظرخواهي كنيد اين بسيار در كسب وكارتان مهم است و به شما كمك ميكند . درا ين مورد برنامه ريزي كنيد و با مطرح كردن سوالاتي بسيار عالي از مشتري خود نظرش را بپرسيد و اين باعث ارتباط بيشتر با مشتري ميشود. بتوجه داشته باشيد سوالاتي كه طراحي مي كنيد به اندازه ي كافي مشوق و چالش بر انگيز باشد براي ايجاد شوق بيشتر در بين مخاطبان ميتوانيد براي برندگان نظر شنجي جوايزي را اهدا كنيد اين جوايز اگر از محصولات و خدمات شما باشد مي تواند به برند شما بسيار كمك كند .

كپشن هاي قديمي در بازاريابي 

گاهي اوقات شما از همان ابتدا بازاريابي اينترنتي را به طور حرفه اي انجام نداده ايد و از اواسط كار تصميم به انتشار پست هاي مطلوب با كپشن هاي مناسب گرفته ايد . اما فراموش نكنيد كه كاربري كه در اينستاگرام براي اولين بار با صفحه ي كسب و كارشما آشنا مي شود معمولا از همه ي پست هاي شما بازديد مي كند بنابراين سر فرصت تمامي پست هاي قديميتان را ويرايش كرده و از كپشن هاي مناسب استفاده كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.