تبليغات موبايلي در بازاريابي

همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

تبليغات موبايلي در بازاريابي

۱۳ بازديد

 اهميت و توجه به تبليغات موبايلي در بازاريابي

در كسب وكار امروزي  و بازاريابي و فروش  استفاده از تكنولوژي جديدي به نام موبايل در بسياري از كارها كمك رساني زيادي به همراه دارد و از اين ابزار براي تبليغات بسيار زياداستفاده ميشود. شركت ها و برند ها نيز با تحليل آمار استفاده از گوشي هاي همراه سعي كرده اند حضور خود را در موبايل ها بيشتر كنند . به همين دليل است كه در شبكه هاي اجتماعي كه اغلب بازديدشان از طرق گوشي هاي همراه است با سيل عظيمي از تبليغات مواجه مي شويم . توليد محتواي بصري جذاب و خلاقانه يكي از استراتژي هايي است كه برند ها و كسب و كار ها براي بازاريابي محصولات خود در شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند.

 در مورد تجارت الكترونيك در بازاريابي

با پيشرفت تكنولوژي و اينكه مردم نيز در كسب وكار خود زمان كم مي آورند و مشغله ها زياد شده ترجيح ميدهند براي انجام كارهاي خود از تكنولوژي اينترنت براي بسياري از موارد كاري خود استفاده كنند. غلب كسب و كار ها نيز اين روند را شناسايي كرده و سعي كرده اند در ديجيتال ماركتينگ خود را قوي كنند . با ظهور شبكه هاي اجتماعي و افزايش محبوبيت آنها در بين مردم كسب و كار ها به اين فكر افتادند كه بتواند اين رسانه ها را به عنوان درگاهي براي بازاريابي و فروش خود قرار دهند و از طريق تعامل با مخاطب در شبكه هاي اجتماعي برند و محصولات خود را معرفي كنند . بنابراين كسب و كار بايد به اين فكر باشد تا با ايجاد درگاه هاي پرداخت امكان خريد آنلاين را براي مشتري فراهم كند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.