نكته هايي براي پيشرفت در لينكدين

همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

نكته هايي براي پيشرفت در لينكدين

۱۷ بازديد

 لينكدين و توسعه كسب و كار

 

براي پيشرفت ديجيتال ماركتينگ هر كمپاني بايد براي آن لينكدين ساخت . هدف از ساخت لينكدين در هر مجموعه برقراري ارتباط با مديران حرفه اي مي باشد .در اين مقاله مي خواهيم شيوه هاي مختلف جذب فالوور در لينكدين را آموزش دهيم.
 

 بازاريابي و تبليغ در لينكدين


همه ما مي دانيم لينكدين براي ما يك فرصت محسوب مي شود كه مي تواند ما را به اهدافمان برساند علاوه بر اين ها لينكدين بزرگترين فرصت براي كسب و كارهايي است كه به ساير كسب و كارها سرويس مي دهند. اما فكر نكنيد كه شما مي توانيد با قرار دادن يك محصول در پروفايل خود بتوانيد آن را بفروشيد. اين كار باعث سقوط كسب و كار ما مي شود و فالوور هاي شما به پست هاي شما هيچ توجهي نمي كنند و حتي ممكن است پست هاي شما را مخفي يا Hide مي كنند در اين صورت ديگر هيچ چيز از شما در صفحه خانه آنها نمايش داده نمي شود. و تمام! فعاليت لينكديني شما مرده است! حال سوال اين است: پس چطور بازاريابي و تبليغ كنيم؟ جواب اين سوال ساده است: مطالبي را پست كنيد كه مشتري بالقوه شما از خواندن آن لذت ببرد و به دانش و آگاهي او در مورد راهكارهاي برطرف كردن مشكلات و چالش هايش كمك كند. مثلا اگر در كار فروش محصولات فولادي هستيد به جاي قرار دادن عكس و اطلاعات محصول و شماره تلفنتان، به اين عناوين فكر كنيد: انواع فولادهاي موجود در بازار و مقايسه قيمت هاي آنها، بررسي كيفيت فولادهاي وارداتي به كشور، مسائل پيش روي شبكه پخش و فروش فولاد در ايران. من يك كارشناس صنعت آهن و فولاد نيستم ولي مطمئنم وقتي كسي مي خواهد فولاد بخرد، ابتدا به دنبال افزايش آگاهيش در مورد فولاد به طور كلي است و اينكه خريداران هر كالايي دوست دارند از كسي خريد كنند كه اطلاعات كامل و جامعي در مورد آن صنعت دارد. براي توليد محتوا و پست هاي موثر در بازاريابي و فروش در لينكدين، خود را از سمت يك بازارياب و مدير فروش يك شركت خارج كنيد و خود را در جايگاه يك كارشناس و متخصص صنعت قرار دهيد كه دغدغه اش فقط صرف فروش يك كالا و يا خدمت نيست. مشتريان در لينكدين و يا خارج آن، اين نوع فروشنده را بيشتر ترجيح مي دهند.

 

افزودن فالوور در لينكدين


رشد سريع تعداد ارتباطات در لينكدين بسيار جذاب است. هر كسي را كه ديديد به ارتباط دعوت (Invitation to Connect) نكنيد.اين كار تاثير منفي بر روي برندينگ شما خواهد داشت و در نتيجه اين ازتباط موثر نخواهد براي ارتباط با افراد مهم و اثرگذار و متخصص برنامه ريزي كنيد چند نكته براي اينكه ارتباطات كيفي و نه كمي ايجاد كنيد:

قبل از ارسال دعوت به ارتباط، پروفايل فرد را ببينيد. آيا آن فردي است كه مي تواند به دانش شما بيفزايد؟ آيا فردي است كه دوست داريد مشتريتان باشد؟ آيا فردي حرفه اي است كه داشتن ارتباط با وي مي تواند سينرژي كاري براي هر دوتاي شما ايجاد كند؟

 قبل از قبول دعوت به ارتباط، پروفايل فرد را ببينيد. دوباره همان سوالات قبل را از خود بپرسيد. از نپذيرفتن درخواست دعوت ناراحت نباشيد. قبول يا رد درخواست ارتباط حق شماست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.