شبكه هاي اجتماعي و بازاريابي در آنها

همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

شبكه هاي اجتماعي و بازاريابي در آنها

۹ بازديد

بازاريابي در كدام شبكه اجتماعي موثر است؟

فيس بوك نسبت به سال قبل با كاهش شديدي رو به رو است. امروزه پر كاربرد ترين شبكه اجتماعي در زمينه بازاريابي آنلاين شبكه اجتماعي توئيتر است .در اين بين گوگل پلاس هم نسبت به سال قبل پيشرفت زيادي داشته است و در ديجيتال ماركتينگ نقشي موثر دارد. اينستاگرام كه امروزه يكي از پركاربرد ترين شبكه هاي اجتماعي در بين مردم مي باشد و روز به روز مخاطبين بيشتري را جذب خود ميكند و در امر بازاريابي و فروش بسيار موثر است

 زير ساخت هاي پربينده در شبكه هاي اجتماعي

طبق مصاحبه انجام شده يكي از سوالات در تحقيق اينگونه بود. يكي از شبكه هاي اجتماعي كه در امر فروش و بازاريابي شما تاثير بالايي داشته است را نام ببريد. نتايج حاصل از اين سوال به صورت زير است: ۵۲% شبكه فيسبوك را انتخاب كردند (افت نسبت به ۵۴% سال ۲۰۱۴) ۲۱% شبكه لينكداين را انتخاب كردند (افزايش نسبت به ۱۷% در سال ۲۰۱۴) ۱۲% شبكه توئيتر را انتخاب كردند (۱% افزايش نسبت به سال ۲۰۱۴) ۴% شبكه يوتيوپ را انتخاب كردند (۱% افزايش نسبت به سال ۲۰۱۴)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.