ميزان تعامل يك مخاطب با شما
زماني كه يك كاربر با شما و كار شما در تعامل قرار ميگيرد كه بسيار كاربرد داشته باشد و محتواي پيام شما براي كاربر باعث در گير شدن ذهن او شود و اورا جذب به كار شما كند و درنتيجه براي شما هدفمند است. اين درگيري مي تواند به صورت درج كامنت ، لايك كردن مطالب يا به اشتراك گذاري آن محتوا مي باشد . هر اندازه كه يك كاربر تعامل بيشتري با سايت داشته باشد امكان بازگشت مجدد او و تبديل شدنش به مشتري بيشتر خواهد بود . در واقع آماري كه از سايت ميتوان گرفت يا آمار ميزان بازديد پست ها ، تعداد لايك ها و كامنت ها ميتواند به يك كسب و كار بيشتر كمك كند كه آمار دقيق تري از ميزان تعامل كاربرانشان داشته باشند . اگر موفق به كسب ميزان تعامل موردنظر خودتان با مخاطب نشدهايد، ميتوانيد شكلهاي متفاوتي از محتوا، عناوين مختلف و سبكهاي نگارشي مختلفي را امتحان كنيد. روشهاي مختلف را امتحان كنيد تا بالاخره به نتيجه موردنظر دست پيدا كنيد.
اطلاعات كاربراز سايت
انتخاب شما براي يك سايت چيست؟ حتما شما تا الان به سايتهايي براي اينكه تبليغاتي را ببينيد مراجعه كرده اييد و با آنها كامل آشنا هستيد و اينكه چقدر و چه اندازه براي شما مفيد و جالب بوده آيا براي شما پيش آمده كه بين دو سايت مشابه يكي را در اولويت هاي خود قرار دهيد ؟ دليل آن چيست ؟ شايد تا به حال به اين موضوع فكر نكرده باشيد و برايتان آنقدر مهم نباشد كه علت چيست ، اما پشت اين واقعيتي كه شما به راحتي از آن ميگذريد مطالعات بسياري صورت گرفته است . اگر به عنوان يك كسب و كار بازاريابي اينترنتي را به عنوان يكي از روش هاي جذب مخاطب در نظر گرفته ايد براي اينكه بتوانيد تجربه ي كاربري خوبي در مشتري ايجاد كنيد بايد به سوالاتي