تجارت و اينستاگرام

همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

تجارت و اينستاگرام

۸ بازديد

نحوه ي تجارت الكترونيك

يك شيوه از كسب و كار آنلاين اين است كه به تجارت از طريق اينترنت و همه وسايل ديجيتال ميپردازيم كه به مقدار بسيار زيادي به جذب و نگه داري مشترييان ميپردازد.در اين روش خريد و فروش از طريق شبكه هاي اجتماعي و اينترنت صورت مي گيرد.فروشندگان آنلاين براي فروش بيشتر عكس هاي محصولات خود را بر روي سايت و شبكه هاي اجتماعي نشان مي دهند .يكي از اصول اساسي بازاريابي و فروش اين روز ها استفاده از اينستاگرام است. امروزه اينستاگرام مكاني است كه فروشندگان را جذب خود كرده است، زيرا با اين مجموعه مي توانند برند سازي كنند و محصولات خود را به بازار هدف معرفي كنند.

امروزه در هر لحظه فرصت هاي جديدي جهت رشد و توسعه تجارت شما بوجود مي آيد و آن تجارتي ماندگار است كه بتواند اين فرصت ها را به درستي شناسايي كند و از آن به درستي استفاده كند. يكي از اين فرصت ها شبكه اجتماعي اينستاگرام است كه در ذيل بيشتر بدان مي پردازيم.

معرفي  اينستاگرام

اينستاگرام محل به اشتراك گذاشتن فيلم و عكس است كه در سيستم عامل هاي اندرويد و ios قابل استفاده مي باشد. اين اپليكيشن به خاطر افكت هاي مختلفي كه روي تصاوير مي اندازد بسيار جذاب است. در اين اپليكشن قابليت هاي كامنت گذاري و لايك زدن و كپشن گذاشتن و به اشتراك گذاشتن پست ديگران موجود مي باشد.

اين تعريف نشان مي دهد كه چه چيزي باعث شد تا اين اپليكيشن انقدر مشهور شود. همان طور كه شركت آن نيز بيان داشته است كه شما مي توانيد از طريق اينستاگرام زندگي خود را(در اين مورد تجارت خود را)، تجربه هايتان، و خاطرات تان را با ديگران سهيم شويد.
با اين اپليكيشن مي توانيد بازاريابي آنلاين خود را وسعت بخشيد بدين منظور عكس محصولات خود را به هم راه قيمت در اين اپليكشن پست كرده و با اصول بازاريابي و فروش محصولات ود را به فروش رسانيد.همچنين قابليت اينستاگرام در به اشتراك گذاري ويدئو ها فرصتي است جهت پاسخگويي به سوالات رايج مشتريان تان در مورد محصولات شركت.

 

استفاده از اينستاگرام در تجارت الكترونيك

به دليل فيلتر بودن فيس بوك خيلي از مشتريان به شبكه اجتماعي اينستاگرام روي آورده اند ،فروشندگان هم بازار هدف خود را در اين شبكه اجتماعي پيدا كرده اند.
تحت تاثير قرار دادن احساسات مشتريان توسط انتشار فيلم و عكس و تدوين محتواي مناسب

اينستاگرام به دليل كاربر پسند بودن رشد عظيمي داشته است و كاربران بسياري را جذب خود كرده است

اينستاگرام ادعا دارد كه بيش از ۲۰۰ ميليون كاربر فعال در ماه دارد.با بيش از ۲۰ ميليارد عكس به اشتراك گذاشته شده و با ميانگين ۶۰ ميليون عكس به اشتراك گذاشته شده در روز و ۱٫۶ ميليارد لايك در هر روز، اينستاگرام تبديل به يك شبكه فعال بسيار بزرگ شده است.

بازاريابي دوستانه. برخلاف فيس بوك، اينستاگرام هيج راه و روشي براي محدود كردن آنچه افراد مي خواهند ببينند ندارد. هر پست براي كساني كه آن را دنبال مي كنند قابل مشاهده است و در گالري و آرشيو ها باقي مي ماند.
تمركز بر تجارت. اينستاگرام يك بخشي از محيط خود را مستقيما براي استفاده از تجارت اختصاص داده است و قصد دارد تا يك پايگاه تبليغاتي را در آينده اي نزديك معرفي كند.

بازاريابي تصويري و برندينگ. به دليل سهولت استفاده از ابزارهاي اديت تصاوير، اين اپليكيشن براي بازاريابي تصويري و خلق برند بسيار مناسب است.

 راه اندازي شبكه اجتماعي اينستاگرام

براي شروع ابتدااپليكشن اينستاگرام را از App store ،Google play و ... دانلود كنيد

نرم افزار را نصب كنيد

با استفاده از اكانت گوگل  و درج اسم ثبت نام كنيد

بري شركت حتما سعي كنيد نام تجاري شركت را درج كنيد زيرا در امر برندينگ بسيار موثر است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.